Met meer dan 400.000 verspreidde artikelen (van stickers tot kwaliteitskleding), 160.000 Facebookvolgers en zelfs zo’n 100 tatoeages is het wel duidelijk: Poar Neem’n heeft fans. En wat voor een fans! Het enorme aantal Facebookvolgers bestaat voor 62% uit mannen tussen de 18 en 34 jaar (99.000 keerls!). De perfecte doelgroep om flink wat liters bier mee af te zetten!
Poar Neem’n boeken
Die gasten bewijzen zich steeds als waardige act voor discotheken, festivals, tent- en overige feesten. De community is dus niet alleen online zichtbaar maar ook aanwezig tijdens de evenementen. Deze verbroederde subcultuur deelt dezelfde humor en ze zijn allemaal even dorstig! De act bestaat uit: kneiters van hits, veel interactie met het publiek en een flinke dosis humor. Onderdelen zijn: Het rad van Poartuin, Miss Poar Neemn-verkiezing, de Hoarcontest”, en gekke prijsopdrachten. Kortom met deze show zijn de mannen van Poar Neem’n één uur lang aanwezig voor een gegarandeerde feestsfeer!
Boekingen van Poar Neem’n
Wimsalabim! Het gezicht van Poar Neemn en nu al een bekende Nederlander. Zijn humor, energie en talent om te presenteren komt pas echt tot zijn recht als hij op het podium staat. Hij kan het publiek goed bewerken, laat ze lachen en zorgt dat het feest echt pas begint. Walter! Ook al vanaf het begin bij Poar Neemn en onmisbaar bij de evenementen. Walter heeft door de jaren heen zijn strepen als dj verdiend. Hij zorgt ervoor dat elke plek waar zij komen de juiste zwarte pannenkoeken gedraaid worden in een perfect tempo, waardoor het publiek zich geen seconde zal vervelen. Bij elke show wordt er merchandise weggegeven aan het publiek. Van een buule stickers, poartybrillen, een vuurtje tot aan shirts. Dit brengt het geheel tot een compleet verzorgde, unieke Poar Neem’n beleving.